سوالات متداول مطرح شده توسط مشتریان

روند ثبت سفارش و ارسال کالا چگونه است؟

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی ، بسته بندی وارسال می‌‏شوند.

– کاربرمی تواند سفارش یا خرید خود را در 7 روز هفته ودر طول 24 ساعت شبانه روز ثبت نماید ، اما پردازش سفارشات و ارسال آن ها در ساعات اداری خواهد بود

آیا تاج ترنج نمایندگی رسمی در شهرها دارد؟

نه خیر،تاج ترنج  هیچ پایگاه اینترنتی ، شعبه ، نمایندگی و یا دفتری در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نداشته و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات پس از فروش و ارائه کالا، از طریق دفتر مرکزی ( در کاشان) پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا ادعایی در این مورد از سوی دیگران، مراتب را جهت پیگرد قانونی به ما گزارش فرمائید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در صورت وجود عیب در فرش ارسالی امکان تعویض آن وجود دارد؟

بله درصورت مشاهده هر گونه نقص يا ايراد در فرش دريافتي و يا مغايرت فرش ارسال شده با عکس و مشخصات آن به محض دريافت با پشتیبانی جهت تعويض يا مرجوع کردن کالا ، تماس حاصل فرماييد. در اين حالت کليه هزينه هاي بازپس فرستادن و ارسال مجدد کالا برعهده فروشگاه کالا فرش خواهد بود .

آیا امکان ارسال فرش به شهرستان ها وجود دارد؟

بله ارسال از درب کارخانه و به سراسر کشور ارسال می گردد.

چگونه رنگ فرش را برای سفارش انتخاب کنیم؟

در مراحل سفارش ، رنگ انتخابی مثلا زمینه سرمه ای ، را در قسمت “جزییات سفارش” ذکر کنید. یا در زمان تماس از واحد پشتیبانی به کارشناس فروش اطلاع دهید.

تلفن پشتیبانی 8صبح تا 10 شب

09139642310